Olika saker

Här är små saker jag reflekterat över. 
 
Får man tillbaka pengarna om man köpt solpanel och de bygger ett sju våningarshus framför? I en stad där det inte ens är mycket sol till att börja med... 
 
Ska inte arbetshandskar tåla att man tvättar dem i 60 grader?
 
Gullregnet är vackert nu!
 
Tyvärr hann jag inte fota skylten förra gången jag susade förbi på cykel, då var inte det handskrivna ännu tillagt och det var obegripligt...
 
Ur dagboken 920613: Kom iväg med vår häst och vagn. Efter ett par hundra meter fastnade vi med vagnen mot en mur för vi mötte en annan vagn. Vi fick hjälp att komma loss. 
 
(Jag och mina två vänner, som är hästvana som tur är, hyrde häst och vagn en vecka på Irland.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Här får man inte ha solceller på taket ens. Stör visst försvaret... Tycker synd om alla som först fick ja och nu måste ta bort dem.

Svar: Oj, vad konstigt! De måste ju få ersättning.
Ylva

2022-06-13 @ 21:44:05
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Snopet när dom bygger för den lilla sol som finns...

Åh vad coolt att åka häst och vagn på Irland! Det skulle jag också vilja göra :-)

Svar: Ja, det är väldigt fräckt! :-(

Det var helt fantastiskt att åka häst och vagn! Hästen var 20 år har jag för mig, gammal och trött, men det var alldeles utmärkt för oss. :-)
Ylva

2022-06-14 @ 09:57:16
URL: http://amacasa.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Dom borde få flytta upp dom på taket till sjuvåningshuset ? :)

Svar: Ja, det är en bra lösning! :-)
Ylva

2022-06-14 @ 13:10:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0