Pinchos

Ikväll gick jag med en kompis på Pinchos. 
 
Jag cyklade dit i regnet och ryckte i dörren så att de släppte in mig lite före öppningsdags. 
 
En hallon- och jordgubbsdrink.
 
Hasselbackspotatis och oxfilépasta. 
 
Hallonglass (tror jag, det var en överraskningsfödelsedagspresent), kolaglass med chips, créme brülée och churros. Mycket gott alltihop! 
 
Ur dagboken 920317: Engelskaprov som förhoppningsvis gick rätt bra. 
(Här får jag censurera mig själv jättemycket för jag har skrivit en hel pinsam sida om Kristian som jag träffade på Stadshotellet.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken perfekt kväll och så gott det såg ut!

Svar: Det var väldigt gott alltihop! Jag sparar bonus i appen så att jag får gratisrätter. :-)
Ylva

2022-03-17 @ 21:11:41
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Ama de casa

Såg verkligen gott ut det där, men OJ vad mycket mat!

Censur... Sånt ogillas! Värre än klipphängare faktiskt ;-)

Svar: Ja, väldigt mycket mat har jag tryckt i mig de senaste dagarna... :-)
Nu är jag i stugan och har inte med mig dagboken så dagens inlägg får komma imorgon.
Ylva

2022-03-18 @ 09:08:06
URL: http://amacasa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0