Härlig helg i Jönköping

Jag har haft det så väldigt roligt med min kompis och hennes fästman i Jönköping!
 
Han bor i en lägenhet med fantastisk utsikt över Vättern. 
 
I fredags var vi på Huskvarna folkets park på Victor Leksell och Miriam Bryant. Leksell har jag inte lyssnat så mycket på och han hade mest småflicksfans men är bra, och Bryant har en otrolig röst! 
 
I Jönköping finns det flera mysiga gågator och vi gick en sväng på stan på lördagen. 
 
På lördagskvällen åkte vi till Huskvarna folkets park igen och såg The Ark igen. Vi stod en bit bak där man tyvärr inte såg så mycket men jag som såg dem i Växjö för ett par veckor sedan vet att de körde på för fullt och gjorde många klädbyten. Ännu en magisk spelning, den sista av mina konserter från 2020! 
 
Ur dagboken 920904: Köpte ett band för 378 kr. Spelade in Cowboy Junkies och Roger Whittaker med hjälp av Óli för stereon är verkligen avancerad. 
 
(Hundra isländska kronor var ungefär tio svenska och det kändes bisarrt att sprida hundralappar omkring sig.)

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken härlig helg du haft!

Svar: Perfekt Ylvahelg med bra musik och god mat!
Ylva

2022-09-04 @ 21:03:28
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0