Kulturkullan

Vecka 15
 
* Läser: 9 november av Colleen Hoover. Jag tyckte om hennes böcker Det slutar med oss och Det börjar med oss och gillar denna också. Lättläst romance, ibland är det vad jag vill ha. 
 
9 november (häftad)
9 november - Colleen Hoover - Häftad (9789189589384) | Bokus
 
* Lyssnar på: Vasas flora och fauna på Tidal. Jag tycker om finlandssvenska och det här är en grupp med roliga texter. 
 
* Veckans klipp: sälunge lär sig simma
Baby Seal Learns To Swim /CUTE!! - YouTube
 
* Veckans händelse: Det blev handgemäng. Konsert på Grand i Ljungby på fredag kl.19.
Ljungby kommun

Kommentarer
Postat av: znogge

Den sortens böcker fyller helt klart en funktion och brukar vara trevlig underhållning för stunden.

Svar: Precis, kanske har du läst någon påskekrim i underhållningssyfte. Jag gillar ju inte deckare men romantik är trevligt, även i böcker ;-)
Ylva

2023-04-11 @ 17:02:38
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0