I skarven mellan sommar och höst

Denna vecka jobbar jag på dagarna och äter på Ljungbydagarna på kvällarna. 
 
Vi har förberett skolbiblioteket inför nästa vecka då eleverna börjar och ska komma och låna sina skolböcker. 
 
Jag var på massage på Sawadeekha och sedan invigning på Beauty and nailart by Emine, som flyttat till nya fina lokaler och också har massage bland annat. 
 
Langos med sylt, grädde och nutella, vilken otrolig uppfinning!
 
Det blev en vacker solnedgång. 
 
Ur dagboken 930817: Jag pekade på en utländsk bil och påpekade -utlänning. Tyvärr råkade ett par inte allt för svenska kvinnor komma i vägen. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Gott och bra med andra ord :D

Svar: Så kan man sammanfatta det. Bra med mina mått, sedan får man ta igen det nyttiga en annan gång. :-)
Ylva

2023-08-17 @ 21:40:47
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Ja, nu är vi på väg in i "höstmoode" igen.. passar ju bra att ni har lite trevligheter på kvällarna :)

Ser gott ut med Langos, fast jag föredrar nog räkvariant :)

Svar: Jag tänker mig en nystart när skolan börjar, in i lite bättre matvanor och rutiner. Langos är jättegott, typisk festivalmat.
Ylva

2023-08-18 @ 08:30:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0