Secondhand och jubileum

Idag åkte jag väninnan runt på secondhandaffärer. Det spöregnade så hon körde, annars brukar ju jag cykla omkring. 
 
Vi var på Ukrainahjälpen, VågaVa, Jonas secondhand och Erikshjälpen i Ljungby. Jag "som inte ska köpa kläder" köpte nio plagg och en massa andra småsaker jag inte visste att jag behövde och väninnan hittade också några fynd. 
 
Vi var på Teater 16:s tioårsjubileumsshow, mycket bra!
 
Ur dagboken 930826: Kom sent till historian och satte mig bredvid Håkan. Det vore kul att komma med i Dormsjögänget. 
 
(Minns inte vem Håkan är, jag kom nog aldrig med i gänget...)

Kommentarer
Postat av: Gunilla

Kul att fynda, jag har bestämt mig för att rensa..rejält här hemma. Så mycket som jag inte använder och skickar iväg :)

Svar: Ja, jättekul att fynda! Jag ska försöka att rensa och skänka bort kläder men har väldigt svårt att skilja mig från klänningar jag gillar...
Ylva

2023-08-28 @ 12:09:58
Postat av: Lena i Wales och lite överallt

Jag gillar loppisar.
Bra för miljön att återanvända och bra att ge bidrag till välgörenhet.
Bra gjort!

Svar: Jag har varit dålig på loppis innan för jag tycker om när saker är sorterade och jag kan hitta min storlek som i klädaffärer, men har börjat lära mig att köpa secondhand och försöker tänka på miljön. Ha det bra!
Ylva

2023-08-30 @ 09:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0