Slott i Litauen och Lettland

Jag har varit med mamma och pappa i Litauen och Lettland i några dagar. Det var nog den sista långresan vi gjorde tillsammans för de börjar bli förvirrade och jag har aldrig slutat att vara det. Jag borde ju ta hand om dem nu när jag är 49 och de är 79 men jag åker med som ett förvuxet barn...
 
Vi har haft det fint men det har också varit massor med konstiga problem. Otroligt snåriga sätt att ta sig in på airbnb till exempel. 
 
Vi har sett en massa fina byggnader, här är några slott. 
 
 
 
 
 
 
Imorgon ska jag börja jobba och vila upp mig inför nästa resa; Berlin torsdag-söndag. Hehehe...
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Då var ni ett förvirrat gäng som reste tillsammans ;-) Men jag utgår från att det gick bra.
Berlin är en jättefin stad tycker jag!

Svar: Vi har haft det väldigt trevligt men jag som gillar att ha ett schema blir nervös när saker inte går som det är tänkt, som att pappa inte hade med sig passet! Berlin ska bli spännande! Jag har inte varit där sedan jag var i både öst- och väst-.
Ylva

2023-08-06 @ 20:18:54
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Ser ut som ni hittade på en hel del ändå, trots förvirringar :)

Svar: Vi hann med massor men det skulle inte gå att släppa lös mig ensam i Baltikum för de pratar inte så mycket engelska...
Ylva

2023-08-07 @ 08:43:56
Postat av: Lena i Wales och lite överallt

Vad kul att komma iväg så.
du är så rolig på det sätt du beskriver dig. Vissa igenkänningstecken😉.
Ha det bra!

Svar: Det var en mycket trevlig resa trots alla oförutsedda händelser. Nu ska jag åka med mitt damgäng till Berlin och vi är sex personer som kan ta hand varandra. Ha det så fint!
Ylva

2023-08-09 @ 12:54:45
URL: http://lenaiwales.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0