Om planering

Jag vet att jag är hopplös med min långtidsplanering och maken har knappt en chans att hitta på något för då är jag redan uppbokad, men jag kan ändå inte låta bli! 
 
Jag fick veta i december att vi skulle till Ästad vingård i helgen så det gick bra (fast vinet var odrickbart så jag smuttade bara på provningen). 
 
Nu bjöd jag in oss på valptitt och ägarna har även en badtunna vi blev inbjudna till. De kan udda helger och vi bestämde den 18 mars för innan dess kan jag inte! 
 
Ur dagboken 930205: Shaye skulle till banken. Där var också Reynir, Nina och Linur (inte tillsammans). Jag höll upp dörren för Linur och han frågade om vi ville ha skjuts. Vi skulle till posten men åkte runt med honom i säkert en timme. Det var kul. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Det låter mysigt både med valptitt och med badtunna.

Svar: Ja, det ska bli trevligt! Hoppas att inte valpen hinner bli stor innan vi ses...
Ylva

2023-02-05 @ 20:35:36
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Både för och nackdelar med att ha mycket inplanerat, jag är nog mer för liite inplanerat :)

Svar: Maken har ingen kalender för han tror att man blir lat av det, men han har inte så mycket att hålla reda på heller. ;-)
Ylva

2023-02-06 @ 10:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0