Annas butik

Idag gick jag och tittade på en för mig ny butik, den har funnits sedan i november men en kompis uppmärksammade mig på en artikel om den i Smålänningen nu.
 
Annas butik i Ljungby. Hon kände igen mig från när jag var nyinflyttad 1999 och handlade i hennes butik Randiga rutan, fantastiskt!
 
Här kan man lämna in saker till försäljning, både gammalt och nytt. 
 
Jag köpte allt det här för 75 kronor. 
 
Ja, ja, jag tjatar om att jag har köpstopp på kläder men denna matchande topp måste jag ju ha till min kofta fattar ni väl? 
 
Ur dagboken 920105: Óli kom ner och umgicks med mig. Vi lekte gömma nyckeln och utforskade skrivbordets alla vrår. Hittade några kondomer uppkilade under. 
 
(Óli var min isländske bror som var tolv år, tror jag, och jag bodde i hans bror Nonnis rum när han var på Nya Zeeland, hehe...)

Kommentarer
Postat av: znogge

Klart att du var tvungen att ha den matchande toppen. Ärligt talat hade det varit dumt att inte köpa den. Priset var verkligen rätt :D

Svar: Ja, tänk vad jag skulle ha ångrat mig annars! Ibland uppstår det behov. :-)
Ylva

2023-01-05 @ 18:31:40
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0