Diggiloo

Igår gjorde vi tuppgryta och maken sa "gå och köp något billigt vin att ha i grytan". 
 
Då passade jag på att köpa Falu rödvin som jag var nyfiken på och det var oväntat gott, men det mesta hamnade ändå i grytan som också blev väldigt god. 
 
Idag gick vi på Diggiloo som har tjugoårsjubileum och som kom hit till Ljungby för första gången. Charmige Bruno Mitsogiannis som brukar spela med Peter Johansson var med. 
 
Jag hörde att det var utsålt och publikrekord, jättekul! Det är en chansning att satsa på en liten ort. 
 
Vi hade tur med vädret och det var en härlig kväll! Konserten kommer att visas på TV4 i december och jag hoppas att jag lyckades undvika TV-kameran... 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det vinet testade vi och jag tyckte det var så där...
Vilken härlig kväll ni fick!

Svar: Vi brukar inte dricka vin från Frankrike men tyckte att detta var gott. Ja, det var en perfekt kväll!
Ylva

2023-07-29 @ 10:19:35
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0