Kristian Anttila

Igår drog jag med några kompisar på konsert med Kristian Anttila på Hembygdsparken. 
 
Först var vi på Restaurang Charlie där de hade ett bra erbjudande på pizza och ett glas vin/öl/alkoholfritt. 
 
Kristian är en underlig liten figur och maken och våra danska vänner tyckte nog att han var FÖR konstig... Jag gillar honom, och har två CD med honom, och har sett honom tre gånger men denna gång tyckte jag att han pratade för mycket. Han åker runt på turné med en föreställning om sitt liv men har en röst som inte passar för stora scener, det är svårt att höra vad han säger. Men en gratiskonsert kan man ju alltid gå på utan problem och det var en fin kväll. 
 
Ur dagboken 930715: Åkte ut och körde med pappa. Hann inte svänga vänster där vi brukar utan fortsatte mot Vikmanshyttan och vände senare. Körde över Brunnsjöberget och plockade johannesört som pappa ska göra nån brygd på. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Det gäller att hitta balansen där så att det inte blir för mycket prat men visst, gratis är gott. Gott dessutom att inleda med pizza och ett glas vin.

Svar: Felbedömning av mig, jag hade inte fattat att det var en pratochsångföreställning... Men restaurangbesöket uppskattades av alla.
Ylva

2023-07-15 @ 11:34:53
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0