Per Persson och nya packet

Igår tog jag med mig maken till Växjö och såg Per Persson och nya packet på Scensommar, en gratiskonsert i Linnéparken. Han gillar inte dem men följde med för att jag gärna ville se dem. 
 
Det slutade regna precis före spelningen men tyvärr kom det inte så mycket folk på grund av vädret. 
 
Jag såg Perssons Pack på Dala-Rock 1995 och det var nostalgi att få se Per Persson igen. Det är samma låtar så det märks ingen skillnad med nya packet. 
 
Ur dagboken 930706: Ett litet barn stod och stirrade på pappa i en halv minut och började sedan gråta. Jag drack en Lomumba i baren, vodka, choklad och grädde. Det var rätt gott. Idag gjorde vi de sista inköpen innan vi kom iland. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Pack som pack alltså ;-) Dock är det alltid härligt med livemusik. Hoppas inte maken led alltför mycket.

Svar: Precis, de var ett gladpack även om Persson ser lite butter ut. ;-) Han fick panik i blicken när jag sa 6-23 och läste öppettiderna på Coop för han trodde vi skulle vara på konsert hela kvällen... ;-)
Ylva

2023-07-06 @ 21:40:45
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0