Åbad

Jag är för tjock för att känna mig bekväm i bikini men då är tankini en bra uppfinning. 
 
Denna köpte jag på Lidl som faktiskt har mycket kläder. 
 
Jag premiärprovade den i ån där jag träffade en andfamilj. För att inte skrämma dem gick jag i en bit bort men då kom de simmande emot mig. De vände bara någon meter ifrån mitt ansikte när jag undrade vad som skulle hända, om de tänkte simma in i munnen på mig... 
 
Dagens risk var att få ett drag i huvudet. Jag såg inte fiskaren som står där borta, var kom han ifrån? Som tur var såg han mig och lät bli att kasta när jag badade. 
 
Ur dagboken 930628: Åkte till Dettifoss, Europas största vattenfall mängdmässigt men det var inte lika mäktigt som Gullfoss. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Ärligt talat så tycker jag att man väljer badkläder utifrån vad man känner sig komfortabel i. Bikini kan alla ha oavsett kropp. Själv väljer jag baddräkt och har nog alltid haft det.
Tur du inte fastnade på kroken ;-)

Svar: Absolut, andra får göra som de vill. Helst badar jag naken som jag kan göra i dammen eller sjön om vi hittat en egen ö, men är jag bland folk har jag en baddräkt som är som en klänning eller tankini och badkjol. Vad förvånad han skulle ha blivit! ;-)
Ylva

2023-06-28 @ 22:58:15
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Anonym

Bikini är ett kapitel för sig när man kommer upp i klimakteriåldern 😣😂 jag köper mycket kläder på Lidl helst träningskläder, de är skitbra 😆

Svar: Anonym? Jag har tydligen hamnat i klimakteriet utan att veta om det för jag hade p-piller som tog bort mensen. Japp, deras träningskläder är bra och billiga. Jag har köpt ett par motionstights på Lidl med mudd upptill så att de inte kasar ned som nästan alla andra gör.
Ylva

2023-06-29 @ 10:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0