Cykeltur

Tidsinställt inlägg på grund av berättarfestival. 
 
Det är härliga varma kvällar nu och då cyklar jag omkring. Till exempel över Lagan som ligger spegelblank. 
 
Det här ser ut som en sandlåda för vuxna barn. Aha, Ljungby schakt. 
 
Här har jag undrat varför de byggt som en stor parkering. Det ser ut att bli en padelbana där borta. 
 
Ur dagboken 930617: Seydisfjördur mötte oss i strålande solsken. Vi åkte till Egilsstadir och åt frukost. Fick två liter mjölk i stället för två glas. 
 
(Min isländska var väl inte jättebra men jag vet att det heter mjólk.)
 
 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Ja padelbanor ligger ju i tiden men samtidigt så lär många gå i konkurs. Finns väl ett begränsat behov misstänker jag.
Hoppas det blev en intressant berättarfestival!

Svar: Har man en hemma kan man ju använda den så mycket man vill, men personligen fattar jag ingenting av denna padelhysteri som varit. Jag har aldrig provat för att det är så dyrt. Tack, det var en fin festival!
Ylva

2023-06-18 @ 13:24:25
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Så härliga kvällar nu, gäller att njuta av dom, och cykeltur är perfekt för det :)

Svar: Absolut! Jag har hittat ett sätt att röra på mig som jag gillar, det är bra för det är mycket glass som ska ätas! ;-)
Ylva

2023-06-20 @ 08:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0