Huvudet upp och fötterna ner

Jag hör ibland att man inte ska tvätta håret mer än en eller två gånger i veckan, men det beror väl på vad man har för hår. Och om man ska motionera varje dag som rekommenderas. 
 
När jag inte tvättat håret på fyra dagar och haft det uppsatt ser det ut så här utan snodd! Det räcker inte att bara bada i sjön. 
 
Min mellantå är fortfarande röd efter en tröskelkrasch men det går att gå på foten och cykla är inga problem. 
 
Annars får jag gå till sjuksköterskan eller hantverkarna på Teknikum i Växjö. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Skönt att tån känns bättre. Det gör rejält ont att slå i dem.

Svar: Det gör löjligt ont att slå i tårna! Det var konstigt av mig att inte lyfta fötterna ordentligt för jag vet att det är en tröskel där.
Ylva

2023-06-12 @ 21:50:40
URL: http://znogge.wordpress.com
Postat av: Gunilla

Aj, skönt att det är på bättringsvägen !

Jag tvättar håret dom dagar jag tränar, generellt varannan dag.. :)

Svar: Nu känns tån nästan som vanligt igen. Jag tvättar håret varje dag nästan och försöker promenera eller cykla varje dag så att jag får lite motion.
Ylva

2023-06-13 @ 11:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0