Kulturkullan

Vecka 25
 
* Läser: Ångrar dig av Colleen Hoover. Jag gillar hennes lättlästa romaner som är spännande och handlar om relationer. Denna gång är vartannat kapitel Morgans, vartannat hennes dotter Claras. Morgans man och syster dör i en bilolycka och det framkommer att de haft en affär. 
 
Ångrar dig (inbunden)
Ångrar dig - Colleen Hoover - Bok (9789180631617) | Bokus
 
* Lyssnar på: Mellan hopp och förtvivlan med Patrik Isaksson på Spotify. Album från 2023. Isaksson har inte givit ut ett album på tolv år så det här är intressant för oss som gillar honom. 
 
* Veckans klipp: rävgny
Boop - YouTube
 
* Veckans händelse: Midsommarafton på fredag. 
 
Ur dagboken 930619: Jag sa att mamma och jag inte vågade köra scooter men Gústi och jökelguiden sa att det skulle vi visst göra. Jag tyckte att jag körde jättesnabbt när det gick i 40 km ungefär. Jag körde bara fast så att jag behövde hjälp två gånger. 

Kommentarer
Postat av: znogge

En ny författare för mig som verkar skriva läsvärda böcker. Tack för tipset!

Svar: "Världens just nu mest lästa" stod det någonstans, mycket tack vare BookTok och TikTok som jag inte alls fattar grejen med men som ungdomarna sysslar med. Bra böcker tycker jag.
Ylva

2023-06-19 @ 21:30:30
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0