Semester

Nu har jag gått på semester. Jag kanske kommer att uppdatera bloggen mer sällan men jag ska försöka att få till ett inlägg varje dag. Det är irriterande bara att vi har så dålig täckning i stugan. 
 
Idag har jag testat den nyrenoverade bryggan i dammen. Maken har förlängt den eftersom den höll på att lossna från stranden så nu är den lite större och det blir bra när man vill ligga där och sola. 
 
Ur dagboken 930622: Åkte till vattenfallet Seljalandsfoss och det roliga med det var att man kunde gå under det. Häftigt! 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Önskar dig en härlig semester med många sköna bad från bryggan!

Svar: Tack! Det har redan hunnit bli några fina bad, idag är det 23 grader i vattnet. Skön sommar till dig också!
Ylva

2023-06-23 @ 09:16:43
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0