Vår i Malmö

Nu är det snö här igen och det känns trist när man känner för att ha en vårmånad, så jag tar lite våriga bilder från Malmö i helgen. 
 
Här är en lånecykel med musslor på som de fiskat upp ur kanalen... 
 
Vi satt utomhus på Indian Express vid Möllevångstorget och drack drinkar, så härligt!
 
De sålde citronträd på Gustaf Adolfs torg. 
 
Väninnan och jag på Malmö Arena där First Aid Kit spelade. Det är så kul med henne för hon planerar långt i förväg precis som jag. Vi köpte biljetterna i september. Nu har vi en resa med gänget till Berlin i augusti och sedan kanske vi väntar med nästa stora resa till 2026 för vi har några femtioårsfiranden att klara av först. 
 
Här sitter jag med en konstig drink och ser ut som ett förvånat djur. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0