Afternoon tea

Igår åkte jag med väninnan till Ryssby hotell där de hade afternoon tea.
 
Det är små och fina godsaker och man blir mätt för det är så mycket olika saker. För säkerhets skull beställde vi in ännu fler scones för vi ville äta mer av de goda tillbehören aprikosmarmelad, hallonmarmelad, lemoncurd och clotted cream. 
 
I oktober känner jag många som fyller år och jag har sex personer som jag ska ge presenter till så jag har haft paketinslagning här (och ett par är redan levererade).

Kommentarer
Postat av: B.B

Vad mysigt med Afternoon Tea ☕ jag har länge tänkt testa det får nog ta tag i det 😀

Svar: Det är jättetrevligt! Ibland dyrt men jag tycker att det är okej med 190 kr som det kostar i Ryssby. Mitt resegäng hade en idé om att testa i London men där hittade vi bara från 500 kronor och uppåt och det är det inte värt!
Ylva

2023-10-02 @ 07:42:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0