En bra helg

Jag har haft en bra helg. Nu sitter jag med datorn i stugan och meningen var att jag skulle blogga igår kväll men jag var för mätt!...
 
Vi var hos grannarna och åt fläsk igår kväll. Väldigt mört och gott!
 
I fredags fick jag med mig maken på 90-talsfest på Garvaren. Da Buzz spelade men bara i en halvtimme tyvärr och så var det 90-talsdisco. Kul, men jag pratade med en kompis om att vi inte går ut så ofta hemma för att det inte är så kul att bli igenkänd på krogen när man jobbar med barn/ungdomar. Då dök det upp en elev från anpassade gymnasieskolan och sa "du är född i mars!" till mig eftersom han brukar komma till biblioteket och läsa horoskop...
 
Det blir lite suddigt ibland och jag var inte beredd på det här när jag skulle ta selfie. 
 
 

Kommentarer
Postat av: znogge

Vilken bra och trevlig helg ni har haft!

Svar: Ja, det har varit bra trots det trista vädret. Man får pigga upp sig på olika sätt.
Ylva

2023-10-29 @ 12:00:26
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0