Höstklänningar

Jag har börjat använda mina höstklänningar. 
 
Här står jag och är nöjd över min nya blåa klänning från Röda korset.
 
Jag har en grå systerklänning. De är av märket Isolde som säljs på Cassels. Inte precis denna säsong men det spelar ingen roll för mig. 
 
Ur dagboken 931024: Jag hade kul på Statt. Dansade med en okänd, Clabbe och Tuomo. Tuomo är stor och trygg och varm. Jag frågade Clabbe om det var en tiominutersmix av Madonnas "Rain". 
 
(Hahaha, stackars Clabbe! Det var nog bara en dans som volleybolltränarkompisar.)

Kommentarer
Postat av: Znogge

Två jättefina klänningar tycker jag. Helt klart dags för höstkläder nu.

Svar: Tack! Det skadar inte att ha lite olika färger. Ja, nu är det verkligen höst.
Ylva

2023-10-24 @ 20:52:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0