I Kristianstad

Jag har varit och hälsat på en barndomskompis i Kristianstad, vi hade jättetrevligt!
 
Kristianstad har en vacker teater. 
 
Hon är handläggare på länsstyrelsen och vi åkte och tittade på ett av hennes reservat som har en fin ravin i en bokskog. 
 
Jag tycker att Skåne är platt och blåsigt men det är även regnigt och dimmigt... Inte för att det är mycket bättre här i Småland. 
 
Slottet Maltesholm låg spöklikt i dimman. 
 
Ur dagboken 931022: Rosie, Marit och jag åkte till Avesta. Marit köpte ett par jeans och jag ska köpa hennes Friscojeans. Jag provade ett par bruna linser som jag tyckte att jag passade i. 550 kr mer. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Skåne är definitivt platt och blåsigt med har en del andra fördelar ändå😍

Svar: Såklart! Jag vill emigrera till något land där det är 20-25 grader oktober-mars och bo resten av året i Sverige.
Ylva

2023-10-22 @ 20:44:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0