Klädfärger

Dagens färgklick; jag!
 
Jag fortsätter att pigga upp mig med färgglada kläder. Så här kasar jag omkring hemma. 
 
På jobbet har jag roliga kängor till de julröda tightsen (och en grå klänning). 
 
Ur dagboken 931019: Markus har inte snuskig humor. Det tog jag reda på genom en fånig kommentar. Jag utsåg Karin och Markus att hjälpa mig med stundande ekosofiprov. I nåt av våra små häften stod det nåt om silicon. Markus frågade vad det hade för funktion i vattnet. Silicon har man för att få större bröst, sa jag. Ingen reaktion, bara upprepad fråga vad det var för ämne. Han försökte förklara för mig hur övergödning av sjöar går till. 

Kommentarer
Postat av: Znogge

Så snyggt med rött som alltid piggar upp!

Svar: Jag älskar rött året runt! <3
Ylva

2023-10-19 @ 21:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0