Emma Hamberg och Perrongen

Igår var jag med en kompis till Markaryd, eller hon jobbar där så hon stannade bara kvar, och lyssnade på författaren Emma Hamberg som skriver roliga böcker. 
 
Vi åt fint på Perrongen först, otroligt god oxkind till mig!
 
Det var fullsatt på biblioteket och Emma berättade med liv och lust om sitt liv och sina böcker. Som ett litet plåster på såret för mig som inte får åka till Göteborg och gå på bokmässan i år. 
 
Idag gick jag på massage på Sawadeekha som betyder hej på thailändska. Hon som startade salongen är svensk men nu har de en thailändsk massör som masserade mig. Det var skönt med en hel timme massage som jag lyxigt unnade mig eftersom jag hade en rabattkupong. 
 
Ur dagboken 930928: Idag var det skollagsträning mellan 12 och 14. Jag hade inga kläder med mig men gick dit för att slippa muntligt på filosofin och slapp dessutom religionen, som visserligen är kul. 

Kommentarer
Postat av: znogge

Emma Hamberg gillas!
Så skönt med en timmes massage. Guldkant på tillvaron helt enkelt :D

Svar: Ja, jag är imponerad över hennes livsglädje när hon har haft det så jobbigt! Skönt att unna sig lite lyx ibland. :-)
Ylva

2023-09-28 @ 21:16:40
URL: http://znogge.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0