Konsten att sno en bibel

Nu är Ljungbydagarna över för i år. Det var himla roligt trots det dåliga vädret. Jag har bland annat hunnit äta tre langos med sylt och grädde. Jag brukar inte stjäla men, och det händer oftast sena lördagsnätter, försvinner alla spärrar och hämningar och jag kommer hem med de mest besynnerliga saker. I söndags upptäckte jag att jag hade plockat med mig nya testamentet som jag hittat på ett bord vid insläppet till danstältet. Jag hade väl tänkt mig att "Festivalbibel" skulle vara nåt annat.

Kommentarer
Postat av: Sia

Visst är det märkligt vad mycket underligt man kan få för sig på lördagsnätter? En gång vattnade jag en krukväxt med cider. Den blev säkert jätteglad, det brukar man bli av cider! ;)
Tack för inlägget om lebblogg förresten, det var hysteriskt roligt!

2005-08-15 @ 17:02:13
URL: http://murkla.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0