Lyssna och skriva är svårt

Nu sitter jag och lyssnar på Sommarprogrammet i P1. Jag ville höra Mauro Scocco som pratade den 30 juli och tänkte jag skulle göra det nu. Det är smart att man kan gå in på www.sr.se och höra alla programmen när man vill men det var våldsamt vad svårt det är att lyssna och skriva sånt här samtidigt. Synd att jag inte har nån simultanförmåga. Om jag å andra sidan skulle sitta och bara lyssna så skulle jag bli rastlös. Jag borde lära mig att sticka eller nåt som man kan göra samtidigt som man lyssnar. Min mamma stickade jämt när jag var liten, till och med under konferenser på jobbet, vilket tydligen störde vissa, men de kunde inte förbjuda det eftersom hon bevisligen kunde lyssna samtidigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0