VISA-kortet utmattat

Har kommit hem efter en resa till England där jag var och hälsade på min sambos mormor i Southend, badort med turister från London mest. Jag blir alldeles lycklig bara jag får gå på High Street där och titta i alla affärer. Det är inte så väldigt billigt i England längre men det går att fynda och framför allt köpa sånt som inte finns i Sverige. Jag köpte bland annat en schizofren kjol som börjar som en jeanskjol och slutar i en veckig bomullsnederdel, populärt i England nu så det kanske kommer hit nästa år, och en Fornarinatopp nedsatt från 80 pund till 17. Lyckades också tjata ned en topp som kostat 10 pund och var nedsatt till 3 så att jag fick den för 50 pence, ungefär 7 kr. Shoppade tills VISA-kortet blev utmattat och sa "chiperror" i kortläsarna men det finns faktiskt pengar kvar på det. Hoppas jag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0