Jag tyckte väl tjejen såg ung ut!

Nu har jag läst i den pålitliga kvällstidningsbilagan hallå! (med litet h som retar mig) att Uffe Lundell är kär i en kvinna som är 33 år yngre. Det var dem jag såg i Stockholm och funderade på om det var en flickvän eller dotter som hängde på hans arm. Tjejen är 23, systerdotter till Micke Rickfors. Lundell har en dotter som är 26 och ska ha barn med Micke Persbrandt. Det här är nog den mest fantastiska kändissoppa Sverige haft på många år och jag kan inte låta bli att fascineras, kändiskåt som jag är.

Jag har förundrats över mig själv de senaste åren när jag börjat se män i femtioårsåldern som "inte så himla gamla längre" och riktigt trevliga att titta på ibland, men de ska ju inte kunna vara ens egen farsa! Det är fortfarande bra att ha en 75:a hemma. Jag har en kompis som alltid är extrem och när hon var tillsammans med en man som var 23 år äldre tyckte jag att det var läskigt. "Ni har ju hela mig emellan er!" sa jag som var 23 då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0