Monstermoster

Jag har en galen moster! Nu när mormor har dött så har hon varit med henne på sjukhuset, och det skulle man väl kunna tycka är en naturlig sak att göra när man är dottern som bor i samma stad. Men varför göra nåt utan ersättning? Mostern har plockat ut 3000 kronor från mormors konto för att täcka förlorad arbetstid. Så KAN man väl inte göra?

Det finns EN sak som jag hemskt gärna vill ha efter mormor och morfar. Det är ett soffbord med inglasade stenar i som jag alltid har älskat och kommer ihåg från när jag var liten. Mamma mailade det till mostern som hade sagt att hon inte ville ha något speciellt. Gissa om hon vill ha soffbordet nu! Mamma ska bråka om det och jag hoppas verkligen att jag får det.

Kommentarer
Postat av: maria

vad jobbigt med gamar! Kanske bäst att hota med advokat om hon skall bråka... vi får väl se om jag får gjort klart sista bodelningen nu utan trubbel... Kram!

2005-12-27 @ 14:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0