Späckat schema

Den här helgen har varit fullspäckad. Igår var jag i Lagan på julkonsert, fantastiskt vackert med gospel och julsånger. Hade inte räknat med att konserten skulle vara i hela två timmar så det blev lite stressigt för efter det skulle jag till skolsyster på julfika och sen till svärföräldrarna på middag. Hade sagt till svärmor att vi skulle komma senast klockan sju och fattade inte riktigt varför sambon var så arg när jag kom hem tjugo i. Han körde i 130 och jag trodde att vi skulle dö, men var så sur så jag sa inget utan satt bara och var rädd. Som tur är bor de bara en mil utanför stan så det var ingen lång resa.

Idag fortsätter jag med frossandet. Har varit och lunchat med en kompis på Zeus, där det är buffé och alltid fyra rätter, och ikväll ska jag till skolan på julgröt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0