Thåström

Lyssnar på Thåströms nya skiva som är såååå bra! Han har hittat tillbaka till 80-talssoundet och Imperiettiden. Jag har ett särskilt förhållande till Thåström, efter hans spelning på Dala-Rock -91när jag kom nedhoppandes för slänten med en kille jag just haft sex med på campingen. Just då spelade de "Alla vill till himlen" och det var fullständigt magiskt. Det dröjde länge innan jag kunde höra den låten utan att gråta, för den där killen träffade jag såklart aldrig mer och jag blev tokkär på en gång. Hm, Thåström var det ju jag skulle skriva om och inte hur jag blev av med oskulden... Han ska ha turnépremiär i Göteborg den 16 februari. Nån som vill gå med mig på konsert i Eriksbergshallen (var nu det ligger?) den 16 eller 17 februari?

Kommentarer
Postat av: Maria

Eriksbergshallen är där vi var och såg Chicago (föreställningen som hade hela kondomeriets lack och lädersortiment som kostymförråd + glitter)

2005-12-14 @ 12:50:18
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0