Väck med bakfulla mensmonstret

Mina nya p-piller har ruckat på mitt system så nu kommer jag inte att bli ett bakfullt mensmonster på söndagar längre. Bra i och för sig, men jag tycker det ska bli lite opraktiskt att bli menstruös på onsdagar i stället. Jag tycker inte om när mina vanor ändras... Idag har jag varit och förstört ordningen hos fåren också. De är vana vid att få mat på eftermiddagen, men nu var jag ute tidigt på förmiddagen. När jag känner mig dum i huvet kan jag alltid jämföra mig med fåren, de är inte så särdeles sluga. De bajsar i dricksvattnet och trängs så jag inte kommer fram och kan lägga mat i hon. Idag blev jag fastkilad mellan två får, tur att de är mjuka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0