Abort, bocksällskap, fotvård, porrdrottning, terapi...

Vilken fullspäckad vecka hittills. I måndags var jag på bio och såg "Vera Drake" som handlar om en kvinna på femtiotalet i England som utförde illegala aborter. I tisdags var jag med och lämnade en getflicka hos bocken i Runkarp. I onsdags var jag på apotekets pluskundskväll om fotvård. Det var ett femtiotal tanter i sextioårsåldern och jag, men trevligt ändå. Idag var jag utklädd till Snövits elaka styvmor. Jag porrade till henne rejält och en kille frågade om jag föreställde Dominatrix... Kul att visa nya sidor av sig själv på jobbet. Sen var jag på återträff för gruppterapin, men då demaskerad, och pratade om att terapin hade varit givande. Vi var en försöksgrupp och man måste säga att det funkade väldigt bra, för nu är alla i gruppen friskförklarade enligt en massa test vi fyllt i. Nu måste jag nog tyvärr bli väldigt dålig för att få mera hjälp. Jag vill gärna fortsätta att träffa terapeut men det är många i kö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0