Dagens kändispoäng

Jag hade en fantastisk kändistripp till Stockholm, men nu är det en ny vecka så hittills är veckans kändispoäng att jag pratat med Ola Hemström idag. Hm, inte många som vet vem det är kanske. Han är programledare för Tendens i radio. Jag har inte hört det programmet utan bara hört honom intervjua konstnären Sven Ljungberg. (Tycker fortfarande det är lite kul med kontrasten att när jag säger Ljungberg så menar jag en 92-årig excentrisk Ljungbykonstnär och när en kompis nämner Ljungberg så menar han att han pratat med Sveriges sexigaste fotbollsspelare Fredrik Ljungberg.) Nå, i alla fall, Ola Hemström ringde mig idag för han vill ha foton från stormen. Trodde att min text om stormnatten skulle komma med i en bok men nu har de fått in så mycket material, men någon bild på vår stackars lilla stuga i Runkarp med sju trän över taket kommer nog med.

Jag var lite upprörd över att de korade Sveriges värsta lantis på TV4, men nu kommer faktiskt uppföljningen och Sveriges värsta stadsbo ska koras denna vecka.

Kommentarer
Postat av: Maria

Sverges värsta stadsbo... måste vara en mördande konkurens!

2005-11-07 @ 19:18:50
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0