Mindre lyckade komplimanger

Ha, jag måste bara blogga detta! Killen som var läskig och satt och stirrade på mig på puben i fredags var mycket dålig på att ge komplimanger. Till mig sa han "Du är djuriskt söt!" och det hade väl kanske kunnat funka om han inte samtidigt varit så full så att det såg ut som att han tittade på nånting tio meter bort. Han sa också "Jag klarar inte av dig!" och då hade jag inte gjort nånting alls. Sen sa han att vi nog inte passade ihop han och jag och det tror inte jag heller. Senare satt han och pratade med en kollega till min pojkvän och klagade på att det bara finns ruggugglor i Ljungby. Han bor i Sumpan och det är tydligen jättecoolt. Till min kompis gav han komplimanger för hennes fina blåa ögon. Klyschigt, javisst, men det roliga är att hon är brunögd! ...

Kommentarer
Postat av: Maria

Dessa fantastiska karlar med sina briljanta repliker.... Min favorit är fortfarande 27-ölsmannnen och hans "du har en så här stor glipa (måttar med händerna) mellan axlarna och byxorna"

Är fortfarande glad om jag har en glipa mellan axlar och byxor (om jag inte bär snickarbyxor då)

2005-11-01 @ 15:05:15
URL: http://morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0