Skadeglad

Jag brukar oftast vara en ganska snäll människa som unnar andra gott, men så ibland blir jag märkligt skadeglad, som nu. En person som jag tycker HEMSKT illa om har blivit utbränd och sjukskriven och hon har förstört så mycket för mig, så det känns såååå bra! Hehehe! Min voodoo kanske har hjälpt... Fast jag tror inte det här fixar jobb åt mig tyvärr.

Har varit på psyket idag och blivit sjukskriven på halvtid ett år till. Jag är fortsatt halvgalen, alltså. Nu gäller det bara att få vara kvar på skolbiblioteket så jag slipper bli helgalen. Jag har fått recept på en massa tabletter så jag skulle kunna speeda upp mig riktigt, men jag ska vänta med det tills det blir absolut nödvändigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0