Jämna siffror

Jag förstår inte siffror, men jag blir glad när de är jämna. Senast jag handlade blev det exakt 100 kronor. Idag när jag var på lasarettet fick jag först nummer 100 i kassan och sen nummer 100 igen i väntan på att få komma in till kirurgen. Vad jag skulle till kirurgen och göra vet jag egentligen inte eftersom jag bara skulle ta ett cellprov. Det var nog för att hon ville följa upp och se hur det ser ut efter operationen av cellförändringar. Snart har jag inga celler kvar så ofta som de vill plocka ut dem. Bah, lite hjärndöd är jag nog. Eller kanske en encelllig amöba?

Kommentarer
Postat av: Maria

Cellprov som är så skoj? (inte) Jag har också varit ock roat mig med sånt rätt nyss och det roligaste med den provtagningen var att allt för en gångs skull gick mycket fortare än jag hade räknat med. Annars brukar man ju få vänta ett par år tills någon läkare har tid med en

2005-10-27 @ 16:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0