Anagram

Anagram är när man kastar om bokstäver i ord och får helt nya ord. Det är roligt! Kolla www.arrak.fi/ag/help_sv.html. Mitt namn kan till exempel bli reson ylva, vyernas lo och ovan yrsel.

Jag vet inte vad jag gör uppe så här tidigt när jag är ledig. Ska åka ut till stugan så småningom men har sagt åt mina föräldrar som är här på besök att mata lammen så det är inte jättebråttom, men bäst att åka dit snart och se hur det går.

Igår var jag ute på promenad vid stugan med en kompis och hennes hund. En skogsväg som varit spärrad av stormfallna trän har blivit röjd, men vi gick vilse för det var så våldsamt många spår efter skogsmaskiner. Vi är totalt urusla på att hitta nånstans, både hon och jag, men det känns bra att kunna skylla på att man inte känner igen sig för att skogen blåst ner...

Kommentarer
Postat av: Maria

kanske skulle byta namn

hangar emilia eller inrama heliga vore kanske något att överväga? Fast dina alternativ var roligare.

2006-04-19 @ 13:24:26
URL: http://www.morellens.bogg.se
Postat av: Ylva

Hangar-Emilia, det är ju svinroligt!

2006-04-19 @ 14:59:17
Postat av: Maria

Låter som en barnboksfigur? eller? ;-)

2006-04-20 @ 08:42:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0