Droghandel, transsyssling och lila panel

Jag har börjat med droghandel. Det har inget att göra med att min unga hobbypsykolog, som är manodeppig, självmedicinerar med hasch. Jag tyckte synd om svärmor som är i England och har svårt att sova så jag skickade över en karta sömntabletter. Hoppas man inte kan åka dit för smuggling eller annat för det... Är lite besviken över att de tagit ned den skojiga skylten Kronans droghandel på jättehuset nära Göteborg.

Pappa meddelade att hans transsyssling har dött. Jag har aldrig träffat karln men tycker det är lite tråkigt att inte ha nån transa i släkten längre, inte vad jag vet i alla fall.

Idag har vi varit och tittat på grannens lägenhet. Han bodde under oss så det är inte aktuellt att sätta ihop våra lägenheter men vi har ändå sagt att vi är intresserade. Kanske man skulle kunna köpa hela huset och hyra ut. Jag fick en panelchock när vi kom in. Människan har satt lila panel i hallen! Helt galet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0