Att skämmas över sin dåliga smak

Vad irriterande! Jag tycker att Stars are blind med Paris Hilton är en bra låt. Det vill jag väl inte tycka heller?! Jag brukar strunta i vad jag tycker om människor i övrigt om jag gillar deras musik, men i det här fallet blir det svårt. Jag tycker att Paris är för mycket och framför allt att hon är överallt, och nu sjunger hon också. En kompis som haft en musikalisk pojkvän och medverkat som doa på hans demo säger att det går att få alla röster att låta okej om man gör tillräckligt många inspelningar och att det går att förvränga röster hur som helst. Hoppas att Paris inte kan sjunga egentligen och att hon inte ska ut och spela lajv. Jag skäms inte över att jag köpt skivor med produkter som Amy Diamond, Excellence (jo, lite, men den ksotade 20 kr på antikvariat och jag har ju sett dem) och Lucy Street, men jag tänker INTE köpa något med Paris!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Det är lugnt...jag gillar också Paris låt, vad folk än säger.

2006-08-10 @ 13:31:22
URL: http://ceciliaskoug.blogg.se
Postat av: Maria

har inte ens hört låten men brukar undra om en bibliotekarie verkligen FÅR ha gillat "sagan om isfolket" även om det var när man gick i högstadiet.

2006-08-11 @ 14:46:37
URL: http://www.morellens.blogg.se
Postat av: Ylva

Vad man gillat för böcker före BHS är preskriberat. Tror tortfarande att det är bättre att läsa "Windy ledarhingsten" och andra Wahlströms djurböcker än att inte läsa alls.

2006-08-12 @ 10:29:34
Postat av: Helena

Jamenvisst! Hur ska man lära sig känna skillnad på bra och dålig literatur om man inte provar läsa både och?!

2006-08-22 @ 21:26:07
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html
Postat av: Helena

Jamenvisst! Hur ska man lära sig känna skillnad på bra och dålig literatur om man inte provar läsa både och?!

2006-08-22 @ 21:40:51
URL: http://www.kitten-tikka.co.uk/blog.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0