Är lyckliga slut verkligen lyckliga?

Jag såg en film som heter Om ödet får bestämma. Söt historia om två gulliga människor som möts i bråket om det sista paret vantar i en affär och sedan inte kan sluta tänka på varandra. Funderar lite på om det skulle vara så lyckligt om något sådant hände i verkliga livet. Jag tvivlar på att det skulle bli vidare bra om jag blev besatt av någon av alla mystiska killar jag trott mig se något speciellt i eller som trott sig se något i mig? Vad skulle hända om jag träffade dem nu? Har jag något gemensamt med Pelle som jag var kär i på dagis, Micke i Hastings, Tobbe i Hameln, Nicke från Furuvik, Niall på Irland, Palli på Island, Jökull i Göteborg, Björn i Stöllet, Gerard-Jan i Amsterdam, Anders i Linköping, Tobbe i Stockholm, Simon från Herrljunga eller någon av alla andra jag mött?

Ikväll ska jag bli kung i baren och inviga min vita somriga kjol från München. En fördel med att det inte blivit vinterkallt.

Kommentarer
Postat av: Elon

Gerard-Jan är nog världens coolaste namn hittills.

Tack för kortet förresten!

2006-12-16 @ 19:58:51
Postat av: Ylva

Gerard-Jan van Wageningen är nog det roligaste namn jag raggat upp. Jökull är också roligt.

2006-12-17 @ 15:47:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0