Babben och klappar till sig själv

Jag har fått mail från Babben! Frågade på hennes blogg vilket som är roligast av Big comedy och Gammal är äldst som båda kommer till Växjö. Vill gå på något av dem men vet fortfarande inte vilket. Tror mest på Big comedy och ska se om jag får med mig någon.

Jag har tjatat på sambon att inte köpa saker före jul som han kan få. Så gör jag samma sak själv. Jag önskar mig inte längre skivor i julklapp utan köper dem jag vill ha och så har sambon fått lämna tillbaka när han köpt sådana som jag beställt mycket billigare på nätet än han hittat i stan. Nu har jag fått den parfymen jag önskade, Davidoff Coolwater Game, mumm!

Imorgon ska jag sitta på bussen hela dagen, från 10.30 till 20.15 så vem vet när jag kan blogga nästa gång. Betalade bara 350 kronor med Swebus så det får vara värt en dryg resa.

GOD JUL på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0