Jagad av regeringen

Inatt drömde jag att min chef sa att jag måste söka alla jobb som finns. Jag börjar få mardrömmar av nya regeringen och jakten på arbetslösa. Jag har inte ens A-kassa nu så jag vet inte riktigt varför jag skulle tvingas söka en massa jobb jag inte vill ha. För övrigt måste jag nog gifta mig snart för jag har drömt två nätter i rad om mitt bröllop. I den ena drömmen kom jag på två timmar innan att jag inte hade någon klänning. Då sa mamma att jag gillar 60-tal (gör jag?) och skulle gå och leta i hennes garderob. Sedan föreslog hon en massa märkliga kombinationer med kjolar från min garderob.

Kommentarer
Postat av: Maria

låter som jobbiga bröllopsdrömmar! Själv har jag bara drömt om snö inatt.

2006-12-04 @ 22:10:02
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0