Nygammal älskare

Igår var jag och såg en konstig film; The squid and the whale. Jag blir lite nervös av folk som är elaka mot varandra som de var i den här splittrade familjen. När den bortkomne killen för första gången kysser sin söta flickvän och sedan säger att han önskade att hon inte hade så mycket fräknar vill man nästan slå honom.

På väg hem upplyste jag en kompis om att restaurangen vi gick förbi har en nygammal älskare. -Nej, ägare menar jag, det står något med prinsessa och älskare på löpet där...

Idag har jag betalat 300 för att prata i en halvtimme med min läkare som försökte övertala mig att fortsätta med medicin jag inte tror att jag behöver. Jag har inte epilepsi och jag tror inte att den balanserar mig för när jag blir orolig tar jag andra tabletter som hjälper. Det känns onödigt att ta piller hela tiden när jag inte tror på dem. Nu tänker jag prova ett tag utan. Om det blir sämre kan jag ju börja igen.

Kommentarer
Postat av: M

tja.. är steget så långt mellan nygammal älskare och bordell i källaren?

2006-12-06 @ 12:55:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0