Snott gran och köpt te

Igår snodde vi årets granar. En utegran till stugan och en till svärmor. Det är mycket roligare att ta granar av grannen som vi inte gillar än att ta av våra egna. Förresten har vi inte så många granar kvar nu och jag tror inte det är någon som märker om det fattas granar i diket vid torvmossen.

Idag har jag åkt med några andra tjejer till teboden i Markaryd. Ett mycket mysigt ställe där man dricker mängder med te och kan äta scones och allt möjligt gott. Jag köpte roliga tesorter; teboden n:o 2, Ulrikas blandning och kärlekste. En kompis körde och jag hittar fortfarande inte dit. Jag hittade knappt tillbaka till stugan heller, vi körde fel.

Ibland får man konstiga reklamlänkar i kommentarerna. Det var inte det jag menade när jag bad om fler kommentarer. Jag tog just bort en kommentar om tjejer som dricker hästsperma. Vad sjuka saker det finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0