Sounds of silence

Idag var jag på lunchkonsert med de som har musik som individuellt val i tvåan. De är väldigt duktiga. Nu är ju jag en hemskt okritisk besökare eftersom jag är helt omusikalisk och sällan hör om någon sjunger eller spelar falskt, men jag vet vilken musik jag tycker om. Men alla andra jag pratade med tyckte också att det var bra. Jag tycker de är modiga när de bara är tolv stycken och några vågar till och med sjunga solo. Och jag tyckte om deras 60-talstema fast jag inte brukar lyssna jättemycket på Beatles eller Dylan. Jag brukar inte gilla Dylan med sin hesa röst så då var det bättre att höra Blowin´ in the wind med vår Patrik Sundin som sjöng på läsdagen också. En kille sjöng Simon & Garfunkels Sounds of silence alldeles strålande.

Idag hade treorna projektarbete. Då hänger många av dem i biblioteket och gör mer eller mindre vettiga saker. Några var helt uttråkade och stod och trakasserade mig vid disken i stället. Fast ganska roligt blir det när de gegglar med tippex och säger att de är tippexsexuella. Håhåjaja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0