Hål i väggar och tak

Den här gången jag kom hem från en resa hade vi inte längre ett stort hål i väggen mellan toan och hallen. Där sitter det numera tre kuber snyggt blått glas. Nu är i stället halva taket uppbrutet, men det tänker man nästan inte på ifall man inte står inne i duschen och tittar upp. Jag får väl vara glad så länge sambon inte tycker att det är nödvändigt att madrassera alla rum med tanke på min klumpiga framfart... Hoppas att jag får lite bättre kontroll över mina kroppsdelar snart.

Kommentarer
Postat av: Maria

visst är det spännande med sambor som plötsligt river bostaden för att göra om den?

2006-02-28 @ 20:49:09
URL: http://www.morellens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0