Haveri

Vår dator håller på att haverera så jag testar med ett kort inlägg. Hjälp! Skärmen går mest i gråa kontraster och det var nåt med drivrutiner som jag inte kunde installera. Grafikkort kanske? En annan jobbig grej är att bokstäverna är jättestora och man måste scrolla hela tiden. Nej, jag törs inte ringa till nån datasnubbe och försöka förklara det här. En gång ringde jag och sa att nån pratade i min hårddisk. Jag fick faktiskt hjälp med det, vi hade blivit kapade från Samoaöarna eller var det var.

Haveri i mitt huvud också. Orolig utan anledning. Sambon säger att det måste finnas nån orsak, för han kan inte fatta hur jag kan bli uppstressad av ingenting. Ångest kallas det nog. Efter ett par veckor på piller brukar det bli bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0