Sprall

Jag har snabbt gått från ledsen utan anledning till glad utan anledning. Eller, jo, jag vet precis vad som har hänt; de antidepressiva tabletterna har luddat in mina oroliga nerver. Nu går jag omkring mest hela dagarna och ler förnöjsamt. Det är mysigt. Synd bara att jag ska behöva bli så trött på mig själv så jag inte vet vart jag ska ta vägen innan jag blir glad igen. Nu finns det inga problem i världen, det är så märkligt. Imorgon åker jag till Stockholm och hälsar på brorsans familj och träffar kompisar och återkommer hem på söndag.

Kommentarer
Postat av: Elon

Du tar visst ut svängarna. Men glädje är bra!
Själv funderar jag på om det går att drabbas av utbrändhet på grund av alltför krävande sociala kontakter... jag har fullt sjå med att parera alla "hullingmänniskor" som hela tiden vill mig saker...

2006-02-22 @ 09:13:08
Postat av: Ylva

Ja,glädje är underbart. Gäller bara att hålla sig på rätt sida manigränsen. Försök hålla dig till människor som är bra för dig och strunta i andra.

2006-02-22 @ 14:09:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0