Cineastisk fantastisk

Nu är jag härligt överkulturell igen! Filofaxen är fullklottrad med skojiga händelser. Jag ska gå på bio tre gånger på en vecka, jag som knappt aldrig går på bio. Fast jag är med i Bio kontrast och det är en väldigt späckad säsong så nu ska här biogås!

Känner mig ruskigt teknisk, också en ovanlighet för mig, för jag har just lyckats lägga in ett foto på mig här. Kolla längst ned efter inläggen i vänsterkanten. Om man klickar på mig (öh?) får man fram min profil också.

Hört talas om fultal? På www.fultal.com kan man räkna ut sitt fultal. Jag hörde talas om det här, fast då med benämningen pervoindex, redan 1997. Tänker inte tala om mitt fultal här, kan faktiskt bli lite generad, jag också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0